Forum www.glee.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

KONKURS KARAOKE!!!
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.glee.fora.pl Strona Główna -> Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 19:12, 04 Maj 2011    Temat postu: KONKURS KARAOKE!!!


Logo wykonane przez: Kremówka.
WSTĘP
Witam wszystkich serdecznie. Mam zaszczyt zaprezentować Wam zupełnie nowy projekt, którego jeszcze na tym forum nie było. A mianowicie konkurs karaoke. Kto jak nie my, najwierniejsi fani muzycznego serialu „Glee”, powinniśmy mieć taki konkurs, w którym będziemy mogli się podzielić swoimi wokalnymi umiejętnościami, dokładnie tak samo jak bohaterowie robią to podczas swoich spotkań chóru. Chciałbym, aby ten konkurs był przede wszystkim świetną zabawą i okazją do podzielenia się z resztą swoimi talentami, uczuciami, bo w końcu każdą piosenką możemy coś przekazać. Będę miał zaszczyt poprowadzić tą edycję i obiecuję, że zrobię wszystko, żeby organizacja była na jak najwyższym poziomie. Oczywiście nie ma konkursów bez nagród. Jaka nagroda czeka na uczestników naszego konkursu karaoke? Zobaczcie filmik, a się dowiecie.
<iframe width="425" height="349" src="http://www.youtube.com/embed/QNDKehf-vV0" frameborder="0"></iframe>

REGULAMIN
Teraz niestety mniej przyjemna część, a mianowicie regulamin. Zachęcam Was do przeczytania go, bo dzięki temu dowiecie się mniej więcej na czym ma polegać konkurs i w jaki sposób wyłonimy zwycięzcę. Spokojnie, dla tych którzy nie lubią dużo czytać (a ja także zaliczam się do tej grupy) pod regulaminem jest krótkie streszczenie.

1.Uczestnikiem konkursu może zostać każdy.
1.1 Uczestnik musi posługiwać się poprawną polszczyzną.
1.2 Uczestnik jest zobowiązany do zaakceptowania i przestrzegania niniejszego regulaminu.
1.3 Złamanie regulaminu powoduje dyskwalifikację uczestnika.
2. Wszelkie decyzje organizacyjne i bieżące problemy zgłaszane są bezpośrednio do organizatora konkursu.
3. Podczas trwania konkursu uczestnik będzie posługiwał się Nickiem, tym samych który posiada jako użytkownik forum www.glee.fora.pl
4. Każde wykonanie musi zostać zgłoszony drogą mailową na adres konkursu podany przez organizatora.
4.1 Wykonanie nie może być nigdzie publikowane przez uczestnika przed opublikowaniem go przez organizatora konkursu.
4.2 Wykonanie zostanie opublikowane przez organizatora konkursu w ustalonym losowo dniu w tzw. "tygodniu publikacji", który odbędzie się po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń.
4.3 Wykonanie nie powinno być krótsze niż 2min i dłuższe niż 4min.
4.4 Wykonanie powinno zawierać w sobie Nick, nazwę wykonywanego utworu (wraz z artystą), nagranie oraz dobrowolnie kilka słów o sobie i zachętę do głosowania.
4.5 Utwór jest ustalany przez uczestnika.
4.6 Utwór może być wykonywany a capella lub z podkładem instrumentalnym (również takim, w którym znajdują się inne głosy).
4.7 Utwór może być wzbogacony różnymi efektami dźwiękowymi oraz zostać poddany odszumianiu lub normalizowaniu.
4.8 Wykonanie należy przesłać na wskazany adres w terminie ustalonym przez organizatora.
5. W przypadku dużej liczby zgłoszeń (powyżej 10) organizator może podjąć decyzję o przeprowadzeniu eliminacji.
5.1 Podczas eliminacji każdy uczestnik wskazuje 10 wykonań, które jego zdaniem powinny zakwalifikować się do finału.
5.2 Do finału przechodzi 10 uczestników z największą ilością głosów.
6. Głosowanie odbywa się poprzez przyznanie punktów tzw. "systemem eurowizyjnym" (punkty od 1 do 8, 10 i 12)
6.1 Wykonania zostają oceniane przez pozostałych uczestników oraz chętnych użytkowników forum, dalej nazywani "publicznością"
6.2 Do publiczności może zapisać się każdy użytkownik forum, który nie bierze udziału w konkursie i który założył konto nie później niż 13.05.2011r.
6.3 Uczestnicy oraz publiczność powinni przesłać swoje punktacje w terminie ustalonym przez organizatora konkursu.
6.4 W przypadku nie dotrzymania terminu, uczestnik zostaje zdyskwalifikowany.
6.5 Wygrywa uczestnik z największą liczbą zdobytych punktów.
6.6 W przypadku uzyskania przez uczestników takiej samej liczby zdobytych punktów, o zwycięstwie decyduje liczba zdobytych 12, 10, 8 itd.
6.7 Uczestnicy oraz publiczność nie mogą publikować swojej punktacji przed oficjalnym podaniem wyników przez organizatora konkursu. W przypadku złamania tej zasady uczestnik traci 20% zdobytych punktów, a użytkownik z publiczności nie będzie mógł głosować w przyszłych edycjach.
7. Współ organizatorem następnej edycji konkursu może zostać zwycięzca poprzedniej edycji konkursu (jeśli wyrazi taką chęć). W razie odmowy, organizacją zajmuje się twórca konkursu.
7.1 Jeśli zwycięzca poprzedniej edycji wyrazi chęć współ organizowania kolejnej, powinien pozostać w ścisłym kontakcie z twórcą konkursu i nie może wprowadzać swoich zmian bez ustalenia i zgody twórcy konkursu.
7.2 W przypadku braku chęci współ organizowania konkursu przez zwycięzcę, twórca konkursu może zająć się organizacją lub powierzyć to zadanie wskazanej przez siebie osobie.
7.3 Zwycięzca konkursu nie może brać udziału w edycji następującej po jego zwycięstwie.
8. W razie jakichkolwiek nieporozumień lub problemów, decydujący głos ma twórca konkursu.

Streszczenie regulaminu
Najogólniej mówiąc konkurs karaoke polega na tym, że każdy uczestnik nagrywa swoje wykonanie (cover) jakiegoś utworu, dowolnie wybranego. Może być zaśpiewany z podkładem muzycznym lub a capella. Następnie uczestnicy przesyłają swoje zgłoszenia na wskazany adres mailowy, po czym są publikowane na forum w odpowiednim czasie. Potem następuje czas na oddanie głosów. Głosują uczestnicy przyznając punkty swoim rywalom (od 1 do 10, z tym że punkty nie mogą się powtórzyć), ewentualnie dodatkowe osoby, jeśli jest to konieczne. Wygrywa osoba z największą liczbą zdobytych punktów. To tak w skrócie, po więcej informacji odsyłam do regulaminu.


ZGŁOSZENIA


Już od jutro (8. Maja) będziecie mogli przesyłać swoje zgłoszenia. Co musi znaleźć się w każdym zgłoszeniu? Dokładnie to:
A. Nagranie w formacie audio (np. mp3, wav)
B. Nick
C. Artysta + nazwa utworu
D. Kilka słów dla słuchaczy (np. zachęta do głosowania na Ciebie, dlaczego zdecydowałeś/aś się właśnie na ten utwór itp.)
----------
Nie wiesz jak stworzyć swoje nagranie? Oto krótki poradnik:
1. Jeśli śpiewasz z podkładem:
KROK 1: Ściągnij z Internetu wersję instrumentalną piosenki, którą chcesz zaśpiewać (polecam stronę [link widoczny dla zalogowanych] )
KROK 2: Nagraj swój głos na wersję instrumentalną (polecam program Audacity, darmowy i bardzo mało zajmuje)
KROK 3: Zapisz swoje nagranie w pliku muzycznym (w programie Audacity: Plik -> Eksportuj jako WAV)
2. Jeśli śpiewasz a capella:
KROK 1: Nagraj swoją wersję (polecam program Audacity, darmowy i bardzo mało zajmuje)
KROK 2: Zapisz swoje nagranie w pliku muzycznym (w programie Audacity: Plik -> Eksportuj jako WAV)
----------

Zgłoszenia należy przesyłać na adres: [link widoczny dla zalogowanych]. W razie jakichkolwiek pytań lub jeśli ktoś będzie miał jakiekolwiek problemy, śmiało pisać do mnie na PW. Każdemu pomogę.

TERMINY!

08. MAJ – 22. MAJ (godz. 14:00) – przyjmowanie zgłoszeń
22. MAJ (godz. 19:30) – ogłoszenie listy uczestników wraz z losowo wybranymi numerami startowymi oraz rozpiska dat publikacji poszczególnych nagrań.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 18:33, 14 Maj 2011, w całości zmieniany 11 razy
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Śro 19:26, 04 Maj 2011    Temat postu:

pomysł bardzo mi się podoba Smile
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Śro 19:27, 04 Maj 2011    Temat postu:

Bardzo się cieszę i mam nadzieję, że weźmiesz w nim udział Smile
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Śro 19:45, 04 Maj 2011    Temat postu: Re: KONKURS KARAOKE!!!

Mike napisał:
1.1 Uczestnik powinien posługiwać się poprawną polszczyzną.

Powinien? Czyli jak nie chce, to nie musi?
Mike napisał:
4.1 Wykonanie nie może być nigdzie publikowane przez uczestnika.

Nawet po zakończeniu konkursu?
Mike napisał:
4.2 Wykonanie zostanie opublikowane przez organizatora konkursu w ustalonym losowo dniu.

Za 13 lat 4 miesiące i 5 dni?
Mike napisał:
4.5 Utwór jest ustalany przez uczestnika. W przypadku zgłoszenia przez uczestników tego samego utworu, pierwszeństwo ma uczestnik, który zgłosił się wcześniej.

A w czym to przeszkadza, że utwory będą się powtarzać?
Mike napisał:
4.7 Utwór może być wzbogacony różnymi efektami dźwiękowymi oraz zostać poddany niewielkiej edycji (odszumianiu, normalizowaniu).

Co oznacza "niewielka edycja"? Być może znajdzie się user, który dobrze zna się na takiej obróbce i dla niego niewielka edycja, to zrobienie ze zgrzytania zębów śpiewu operowego....
Mike napisał:
6.1 Wykonania zostają oceniane przez pozostałych uczestników oraz dodatkowo wybraną osobę/osoby tak,, aby suma możliwych punktów do uzyskania wyniosła 100.

Kim są wybrane osoby? Dlaczego nie mogą głosować wszyscy użytkownicy forum? Z tą sumą 100 pkt. to domyślam się o co może chodzić, ale nie zdziwi mnie, jak każdy zinterpretuje to na swój sposób.
Mike napisał:
8.3 Zwycięzca konkursu nie może brać udziału w edycji następującej po jego zwycięstwie.

Dlaczego?

Widzę, że się bardzo postarałeś, ale musiałem niestety wypunktować rzeczy, które są niejasne w tym regulaminie albo w mojej opinii niepotrzebne.
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Śro 19:47, 04 Maj 2011    Temat postu:

oO dzięki za te uwagi postaram się to wszystko poprawić i doprecyzować Smile
Jedynie pozostawię to ze zwycięzcą. Moim zdaniem jeśli ktoś wygrał jakąś edycję powinien dać szansę innym.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 19:49, 04 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Śro 21:21, 04 Maj 2011    Temat postu:

pomysł ciekawy, kilka punktów do dopracowania. zobaczymy, może sama bym wzięła udział.. (;
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Śro 21:25, 04 Maj 2011    Temat postu:

Bardzo gorąco Cię do tego zachęcam Smile Jeśli masz jakieś propozycje zmian, śmiało napisz. Chciałbym, żeby to był konkurs wszystkich użytkowników.
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Czw 9:39, 05 Maj 2011    Temat postu:

Mam pytanko: W jakiej formie trzeba przesłać występ? Trzeba nagrać się na kamerę,? I na jaki mail wysłać zgłoszenie?
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Czw 10:49, 05 Maj 2011    Temat postu:

Nagrania będzie trzeba przesłać w formie audio na konkursowy adres e-mail, który jeszcze nie został założony. Póki co chcę poznać Wasze opinie i znaleźć chętnych. Mam nadzieję, że dołączysz do tego grona Smile
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Czw 11:02, 05 Maj 2011    Temat postu:

Pomysł z takim konkursem jak najbardziej mi się podoba. Zastanawiam się nad zgłoszeniem :p Ale jeszcze się nie zdecydowałam Very Happy Boję się że jak ludzie mnie usłyszą to ogłuchnął xD
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Czw 11:11, 05 Maj 2011    Temat postu:

Nie no coś Ty, nie możesz tak myśleć. Na prawdę namawiam Cię do tego, żebyś spróbowała, inaczej nigdy się nie przekonasz Smile Planuję od niedzieli rozpocząć przyjmowanie zgłoszeń, będą 2 tygodnie czasu, więc możesz spokojnie przemyśleć piosenkę i poćwiczyć ją z kilkanaście razy zanim nagrasz tą finalną wersję.
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Czw 11:17, 05 Maj 2011    Temat postu:

Dzięki Razz Chyba mnie namówiłeś. Very Happy Co do piosenki na pewno wybiorę jakąś polską bo z obcojęzycznymi na pewno tekst bym poprzekręcała Very Happy Mam już pewien trop jaką piosenkę wybrać Smile
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Czw 11:19, 05 Maj 2011    Temat postu:

W takim razie bardzo się cieszę i jestem bardzo ciekawy, co to będzie za piosenka ;>
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Czw 11:20, 05 Maj 2011    Temat postu:

Niestety na razie tego nie zdradzę :p
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Czw 11:46, 05 Maj 2011    Temat postu:

karen napisał:
Pomysł z takim konkursem jak najbardziej mi się podoba. Zastanawiam się nad zgłoszeniem :p Ale jeszcze się nie zdecydowałam Very Happy Boję się że jak ludzie mnie usłyszą to ogłuchnął xD

właśnie o to chodzi... no znaczy nie że ludziom się nie spodoba, tylko że jest to konkurs pomyślany dla każdego z nas, nie tylko dla profesjonalistów Wink ja tam biorę udział, chociaż głosu nie mam Wink
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Czw 12:13, 05 Maj 2011    Temat postu: Wizytówki

Chciałbym Wam przedstawić "wizytówki". Każdy uczestnik będzie miał swoją wizytówkę, która będzie obrazem do nagarnia audio. Mile widziane komentarze, to tylko projekt, jest jeszcze dużo czasu na zmiany.
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Czw 12:49, 05 Maj 2011    Temat postu:

A gdzie będą te wizytówki? Jeżeli będą "na widoku", to lepiej żeby były nieco bardziej... profesjonalne? Mamy mnóstwo grafików na forum, którzy stworzyliby coś miłego dla oka. Ale to tylko moja sugestia. Wink

A co do pomysłu, to naprawdę świetny. Szczególnie teraz, kiedy ludzi na forum przybywa. Smile Miejmy nadzieję, że wiele osób się zgłosi!
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Czw 13:19, 05 Maj 2011    Temat postu:

Jeśli znalazłby się jakiś grafik, który chciałby współpracować i zająć się grafiką konkursu, jestem jak najbardziej za! Wizytówki będą na widoku i to bardzo na widoku xD
Ja również liczę, że zgłosi się dużo osób.
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Czw 13:23, 05 Maj 2011    Temat postu:

ja mogłabym się zgłosić (hmm, chociaż nie nazwałabym się grafikiem, to za duże słowo), ale musiałabym dostać wytyczne co to ma być, jak mniej więcej wyglądać, jakiś taki zarys, żeby wiedzieć co właściwie mam zrobić Smile
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Czw 13:31, 05 Maj 2011    Temat postu:

Jeśli masz ochotę, ja będę bardzo wdzięczny. Wysłałem już do Ciebie wiadomość w tej sprawie.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.glee.fora.pl Strona Główna -> Archiwum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 1 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin