Forum www.glee.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

SING III Newsy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.glee.fora.pl Strona Główna -> Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Sob 10:04, 01 Paź 2011    Temat postu: SING III Newsy


Logo wykonane przez Kremówkę.

SING III Konkurs Karaoke: CHILDHOOD MEMORIES

ZACZYNAMY!
Już po raz trzeci będziemy wspólnie wybierać najlepszy głos wśród naszych forumowiczów. Tym razem wrócimy w najweselsze lata naszego życia, którym bez wątpienia jest dzieciństwo. Zapewne każdy z Was ma kilka utworów, które kojarzy właśnie z tego okresu. Mogą one pochodzić zarówno z bajek, które każdy swego czasu oglądał (ogląda nadal), ale równie dobrze dla kogoś dzieciństwo może kojarzyć się z czymś zupełnie innym, tym bardziej z niecierpliwością będziemy czekać na propozycje uczestników, których miejmy nadzieję będzie jeszcze więcej niż w poprzedniej edycji.

TERMINARZ!

Warto na niego spojrzeć, aby przypadkiem nie przegapić terminów. Szczególnie chciałbym zwrócić uwagę na dwie atrakcje, które zostały przygotowane dla wszystkich podczas oczekiwania na publikacje, a mianowicie wielki comeback Yuuki i video-niespodzianka, mocno związana z „glee”.

NEWSY
01. PAŹDZIERNIK – ogłoszenie regulaminu, terminarzu, logo.
09. PAŹDZIERNIK – „Yuuka again”. (z powodu braku czasu, Yuuka nie jest w stanie nic nagrać)
TBA – „Video-niespodzianka”. (prace wstrzymane)

ZGŁOSZENIA
02. PAŹDZIERNIK – 22. PAŹDZIERNIK – przyjmowanie zgłoszeń oraz zapisy do publiczności.
23. PAŹDZIERNIK – ogłoszenie listy uczestników wraz z losowo wybranymi numerami startowymi oraz rozpiska dat publikacji poszczególnych nagrań.

REGULAMIN!
Jak przy każdej edycji, tak również i teraz, każdy chcący wziąć udział w konkursie powinien zapoznać się z regulaminem, w którym zaszło kilka zmian.

1. Uczestnictwo.
1.1 Uczestnikiem konkursu może zostać każdy, kto jest zarejestrowany na forum www.glee.fora.pl.
1.2 Uczestnik musi posługiwać się poprawną polszczyzną.
1.3 Uczestnik jest zobowiązany do zaakceptowania i przestrzegania niniejszego regulaminu.
1.4 Złamanie regulaminu powoduje dyskwalifikację uczestnika z konkursu.
1.5 Podczas trwania konkursu uczestnik będzie posługiwał się Nickiem, tym samym który posiada jako użytkownik forum www.glee.fora.pl.

2. Zgłoszenia.
2.1 Każde wykonanie musi zostać zgłoszone drogą mailową, na adres konkursu podany przez organizatora, w ustalonym terminie.
2.2 Wykonanie nie może być nigdzie publikowane przez uczestnika przed opublikowaniem go przez organizatora konkursu.
2.3 Wykonanie zostanie opublikowane przez organizatora konkursu w ustalonym losowo dniu w tzw. "tygodniu publikacji", który odbywa się po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń.
2.4 Wykonanie nie powinno być krótsze niż 2min i dłuższe niż 4min.
2.5 Wykonanie musi zawierać w sobie Nick, nazwę wykonywanego utworu (wraz z artystą), nagranie oraz tzw. „przesłanie dla słuchaczy”, które musi być zawarte w jednym zdaniu i musi być odpowiedzią na postawione przez organizatora pytanie lub temat.
2.6 Utwór jest ustalany przez uczestnika.
2.7 Utwór może być wykonywany a capella lub z podkładem instrumentalnym (również takim, w którym znajdują się inne głosy).
2.8 Utwór może być wzbogacony różnymi efektami dźwiękowymi oraz zostać poddany odszumianiu lub normalizowaniu.
2.9 W przypadku dużej liczby zgłoszeń (powyżej 25) organizator może podjąć decyzję o przeprowadzeniu eliminacji.
2.10 Zasady eliminacji oraz jej głosowania zostają ustalone przez organizatora konkursu.

3. Głosowanie.
3.1 Głosowanie odbywa się poprzez przyznanie punktów tzw. "systemem eurowizyjnym" (punkty od 1 do 8, 10 i 12)
3.2 Wykonania zostają oceniane przez pozostałych uczestników oraz chętnych użytkowników forum, dalej nazywani "publicznością" oraz przez wybranych jurorów.
3.3 Jurorzy stanowią jedynie głos doradczy, aby pomóc głosującym dokonać właściwego wyboru podczas głosowania. „Werdykt” (komplet ocen-komentarzy wszystkich jurorów) zostaje opublikowany w dniu rozpoczęcia głosowania.
3.4 Do publiczności może zapisać się każdy użytkownik forum, który nie bierze udziału w konkursie i który założył konto nie później niż 01.10.2011r.
3.5 Uczestnicy oraz publiczność powinni przesłać swoje punktacje w terminie ustalonym przez organizatora konkursu.
3.6 W przypadku nie dotrzymania terminu, organizator ma prawo do zdyskwalifikowania takiego uczestnika.
3.7 Wygrywa uczestnik z największą liczbą zdobytych punktów.
3.8 W przypadku uzyskania przez uczestników takiej samej liczby zdobytych punktów, o zwycięstwie decyduje liczba zdobytych 12, 10, 8 itd.
3.9 Uczestnicy oraz publiczność nie mogą publikować swojej punktacji przed oficjalnym podaniem wyników przez organizatora konkursu. W przypadku złamania tej zasady uczestnik nie będzie mógł brać udziału w kolejnej edycji, a użytkownik z publiczności nie będzie mógł głosować w przyszłej edycji.

4. Organizacja.
4.1 „Gospodarzem” następnej edycji konkursu może zostać zwycięzca poprzedniej edycji konkursu (jeśli wyrazi taką chęć).
4.2 „Gospodarz” ma możliwość proponowania zmian w formule i regulaminie konkursu oraz wybrania motywu przewodniego kolejnej edycji konkursu. Oprócz tego, staje się on automatycznie jurorem i przewodniczącym jury.
4.3 Do zadań przewodniczącego jury należy przekazanie werdyktu organizatorowi konkursu w dniu publikacji wykonania ostatniego uczestnika.
4.3 W przypadku odmowy organizator konkursu powinien wskazać innego „gospodarza”.
4.4 Zwycięzca konkursu nie może brać udziału w edycji następującej po jego zwycięstwie.
4.5 W razie jakichkolwiek nieporozumień lub problemów, decydujący głos ma organizator konkursu.
4.6 Wszelkie decyzje organizacyjne i bieżące problemy zgłaszane są bezpośrednio do organizatora konkursu.


POWODZENIA!

To by było na tyle wiadomości na dzisiaj. Mam nadzieję, że ta edycja będzie równie dobra co poprzednia i nie obniży poprzeczki i przede wszystkim, że nie zabraknie WAS wszystkich, uczestników, publiczności, komentatorów, a nawet tych, którzy tylko wejdą i nie pozostawią po sobie żadnego śladu. Wszystkim, którzy zamierzają się zgłosić, życzę udanego nagrywania i dobrego wyboru piosenki.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 11:16, 15 Paź 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.glee.fora.pl Strona Główna -> Archiwum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin